Tuesday, July 18, 2017

Kenali Siapa Ejen Insurans Yang Sebenarnya :]

                                        Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia...

                               Adakah anda semua dalam keadaan sihat sejahtera?

         Pada hari ini saya akan memaparkan kerjaya insurans dengan pelanggan dengan tajuknya ENAM cara mudah bagi insurer membina kepercayaan kepada pelanggannya. Semoga anda semua saksikan :)




      


Kita semua sedar betapa pentingnya untuk membina kepercayaan pelanggan untuk membeli insurans daripada INSURER. Bagaimana?

   Saya akan huraikan ENAM cara mudah untuk membina kepercayaan pelanggan. Pertama ialah bertanggungjawab dalam memastikan keadaan pelanggan dalam keselesaan kita, Kedua perlu jujur diantara pelanggan dan penjual, ketiga tepati janji apabila membuat temujanji dan seterusnya mengakui kesilapam apabila melakukan kesalahan.

    Seterusnya memberi NILAI VALUE. Maksud kepada nilai value ialah sesuatu yang memeberi kesan positif kepada seseorang individu apabila membeli insurans. Oleh itu perlu mengenal pasti apakah keperluan pelanggan?, mengapakah ada keperluan dan apakah bajet?. Keperluan bajet juga perlu kerana kos sara hidup masa kini amat sukar untuk membeli insurans.

     Seterusnya lagi, mendidik serta EMPOWER. Empower pelanggan agar mereka boleh menguasai kehidupan dan nasib mereka supaya lebih terjamin. Mendidik serta memberikan kesedaran tentang takaful dan insurans yang perlu ejen tawarkan. Oleh itu kita perlulah sedar dengan polisi yang telah ejen sediakan.

      SELEBIHNYA,saya sudahi dengan persembahan slaid tersebut...

                      TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA BLOG SAYA INI :)


No comments:

Post a Comment